Brangiausi juvelyrinių dirbinių prekių ženklai pasaulyje

Marilyn Monroe teisingai pasakė, kad deimantai yra geriausi moters draugai. Nėra nieko ekstravagantiškesnio ir kartu asmeniškesnio už papuošalo dovanojimą ar gavimą. Nuo ypatingų progų iki svarbių švenčių, juvelyriniai dirbiniai per daugelį metų tapo svarbia kiekvienų švenčių dalimi. Turtingiems ir garsiems žmonėms papuošalai buvo svarbus bet kokio raudonojo kilimo ar socialinio pasirodymo aspektas. Jie gali papildyti arba pakeisti aprangos išvaizdą. Nors yra keletas kylančių juvelyrinių dirbinių gamintojų, kai kurie prekių ženklai savo vardą įtvirtino per amžius ir siūlo elegantiškiausius ir nesenstančius papuošalus, rodomus ant raudonųjų kilimų ir net filmuose.

Ilgą laką įsitvirtinę juvelyrikos prekių ženklai stebi besikeičiančias juvelyrikos tendencijas. Jie buvo šalia, kai deimantiniai dirbiniai buvo dėvimi kaip statuso simbolis, ir jie buvo šalia, kai tie patys papuošalai buvo dėvimi madingai aprangai užbaigti. Apžvelkime brangiausius juvelyrinių dirbinių prekės ženklus, suskirstytus pagal jų grynąją vertę.

10. “Buccellati” (282 mln. JAV dolerių)

Buccellati buvo įkurta 1919 m. Milane, Italijoje, ir kūrė dirbinius naudodama laiko patikrintas rankų darbo technikas. Jų bestseleriai - romėniško stiliaus apyrankės, auksiniai pakabukai ir vėriniai. Jie taip pat žinomi dėl patrauklaus dizaino, sukurto šepetėliu ir matiniu būdu apdorojant metalus. Iki 2013 m. "Buccellati" buvo šeimos verslas, kurį tais pačiais metais už 67 % akcijų įsigijo "Clessidra", kaip pažymėjo "Forbes", o neseniai - Kinijos konglomeratas "Gangtai Group".

9. “Mikimoto” (1 mlrd. JAV dolerių)

Bendrovės įkūrėjas Kokichi Mikimoto ne tik kuria juvelyrinius dirbinius, bet ir yra geriausiai žinomas dėl perlų kultūros gaminamuose papuošaluose. Įkurtas 1893 m., "Mikimoto" laikomas perlų karaliumi. Prekės ženklas savo dizainuose derina japonišką ir europietišką stilių, naudodamas geriausius perlus, šilko siūlus ir aukščiausios kokybės deimantus.

8. "Bvlgari" (1,5 mlrd. JAV dolerių)

"Bvlgari" yra vienas žinomiausių prekių ženklų sąraše dėl savo laikrodžių, mados, kvepalų ir juvelyrinių dirbinių linijų. Romoje įsikūrusi "Bvlgari" derina elegantiškus, rafinuotus dizainus, kartu įtraukdama į savo kūrybą tradicinius akcentus. Mados namų firminiai bruožai - dideli brangakmeniai kaip centriniai elementai, kabošoniniai akmenys iš 1960-ųjų Italijos kultūros ir drąsios formos. Be to, Europos juvelyrinių dirbinių gamintojas visoms kolekcijoms naudoja tik 18 karatų auksą.

7. "Chopard" (1,7 mlrd. JAV dolerių)

1860 m. Ženevoje (Šveicarija) Louis-Ulysse Chopard įkurtas prabangus prekės ženklas geriausiai žinomas dėl savo laikrodžių ir sužadėtuvių ir vestuvinių žiedų kolekcijos. Šopardo namai naudoja geriausius juvelyrinius dirbinius, pagamintus iš storų 18 karatų aukso sluoksnių ir aukštos prabos brangakmenių. Pasak "Finance Online", "Chopard" garsėja detalėmis, todėl jų dizainas yra vertingesnis.

6. "Graff" (5,4 mlrd. JAV dolerių)

Kompaniją "Graff" 1960 m. įkūrė Laurence'as Graffas, vadovaudamasis Kimberlio procesu. Britų brangių juvelyrinių dirbinių prekės ženklas yra labai populiarus tarp elito ir įžymybių. Skirtingai nuo kitų prekių ženklų, garsėjančių meistriškumu ir preciziškumu, "Graff" geriausiai žinomas dėl jų dirbiniuose ir sužadėtuvių žieduose naudojamų akmenų dydžio. Laurence'as Graffas visada noriai naudojo didelius deimantus savo dizainui, ir dabar mados namai tęsia tą pačią tradiciją.

5. "Van Cleef & Arpels" (6 mlrd. JAV dolerių)

Alfredas Van Kleefas ir Salomonas Arpelsas savo prabangių juvelyrinių dirbinių prekės ženklą įkūrė 1896 m. Prancūzijoje. Dėl savo šimtametės istorijos jis taip pat yra mėgstamas elito atstovų. Jų teminis požiūris į kūrybinius dirbinius, tokius kaip "Le Secret" ir "Romeo ir Džuljeta", tapo gana populiarus. Kaip minėjo "Passion Buzz", šis juvelyrinių dirbinių prekės ženklas geriausiai žinomas dėl savo aukščiausio lygio brangakmenių įtvirtinimo technologijos.

4. "Piaget" (6,6 mlrd. JAV dolerių)

Žinomas dėl savo garsiųjų šveicariškų laikrodžių, "Piaget" pirmą kartą pradėjo savo veiklą 1874 m. Jų laikrodžiai iš karto tapo hitu ir juos naudojo Europos elito klasė. Piaget išplėtė savo verslą į juvelyrinius dirbinius ir yra laikomas vienu geriausių prekės ženklų pasaulyje. Jų dizainas pasižymi senojo Holivudo klase ir rafinuotumu.

3. Harry Winston (6,6 mlrd. JAV dolerių)

Deimantų karalius Harry Winston 1932 m. pirmą kartą pristatė savo vardu pavadintą prekės ženklą. Labiausiai garsėja savo deimantais, kiekviena aktorė mėgsta dėvėti "Harry Winston", kai pasirodo ant raudonojo kilimo. Vieni žymiausių jų deimantų yra "Hope Diamond" , net patekęs į brangiausių juvelyrinių dirbinių 10-tuką,"Louis XIV" ir "Indore Pears". “House of Winston” siūlo elegantiškus ir patvarius papuošalus, kurie atlaiko laiko išbandymą.

2. "Cartier" (12,1 mlrd. JAV dolerių)

Cartier yra puikus pavyzdys, kaip klasikinius dirbinius galima įtraukti į kūrybišką dizainą. Prancūzų prekės ženklas buvo įkurtas 1847 m. ir yra vienas iš karališkųjų juvelyrinių prekių ženklų dėl savo unikalaus ir elegantiško dizaino. Kaip pastebi leidinys "World's Top Insider", "Panthère" yra populiari "Cartier" mūza, nuolat įkvepianti jos kolekcijų kūrinius. Prabangus prekės ženklas taip pat žinomas laikrodžių kolekcijomis, rankinėmis ir žiedais.

1. "Tiffany & Co." (15,8 mlrd. JAV dolerių)

Garsiausias ir žinomiausias prekės ženklas šiame sąraše yra prabangių juvelyrinių dirbinių gamintojas "Tiffany & Co.". Žinomas dėl savo nesenstančio dizaino stilių, šis prekės ženklas daro didelę įtaką popkultūrai ir elito klasei. Prekės ženklas buvo demonstruojamas tokiuose populiariuose filmuose kaip "Pusryčiai pas Tifani" ir "Didysis Getsbis". Kurdami įvairių formų papuošalus, jie naudoja tokius motyvus kaip gėlės ir paukščiai.

Kiti žymesni juvelyrinių dirbinių prekių ženklai: Asprey London, Chanel ir Dior. Nors kai kurie sąraše esantys vardai yra žinomi, likusieji nėra visai žinomi, nes juos paprastai nešioja elitas ir garsenybės. Sąrašas aiškiai parodo, kokią įtaką padarė europietiški dizainai ir kaip jie per daugelį metų pakeitė juvelyrikos perspektyvą.

Kategorijos: Juvelyrika