Įtakingiausia šio šimtmečio deimantų kampanija ir sužadėtuvių žiedų išpopuliarėjimas. 

1947 m. "De Beers" visiškai pakeitė deimantų pasaulį. Jų šūkis "Deimantas yra amžinas" buvo ir tebėra revoliucingas ir aktualus.

" Deimantas yra amžinas" tapo daugiau nei tik šūkiu

Galbūt "De Beers" tuo metu to ir nesuvokė, tačiau jų deimantų kampanijos visiškai pakeitė deimantų pasaulį. Jų garsųjį šūkį "Deimantas yra amžinas" sugalvojo jauna reklamos agentūros "N. W. Ayer" tekstų autorė Frances Gerety. Šis šūkis kartu su didelėmis reklamomis sukėlė ne tik norą, bet ir poreikį įsigyti deimantinius sužadėtuvių žiedus.

Šia rinkodaros kampanija siekta sukurti deimanto ir meilės paraleles. Deimantai buvo reklamuojami kaip romantiškiausias pirkinys, kurį vyras gali įsigyti savo mylimajai. 1977 m. "De Beers" reklamoje matome juodai baltą vaizdo įrašą, kuriame sumontuota pora paplūdimyje. Šis paplūdimys ir namai atrodo tarsi tiesiai iš Hamptono ar Keip Kodo - vietų, kurios buvo laikomos turto ir statuso simboliais. Vienintelė spalva filme - kai vyras pasiūlo vyrui auksinį De Beers žiedą su deimantu. Tada girdime pasakotojo žodžius ir matome juos ekrane: "Kaip kitaip dviejų mėnesių atlyginimas galėtų trukti amžinai? Deimantas yra amžinas. Jie ne tik labai romantizuoja deimanto poreikį, bet ir jau nurodo jo kainą. Vyrams sakoma, kiek jie turi išleisti, o moterims - kad būtent to reikia norint susižadėti ir užmegzti meilės santykius.

https://www.youtube.com/watch?v=n4s1c1DBAds

Kaip sužadėtuvių žiedai atsirado rinkoje

Iki šio šūkio, XX a. trečiajame dešimtmetyje, sužadėtuvių žiedai su deimantais nebuvo buvo įprasti, tačiau šiandien tai beveik garantuotas dalykas. 1940 m. deimantinius sužadėtuvių žiedus gaudavo tik 10 % pirmą kartą besituokiančių nuotakų, o 1990 m. šis skaičius šoktelėjo iki 80 %. Jie pardavinėjo tai, kad jūsų nesunaikinamą meilę turėtų simbolizuoti nesunaikinamas akmuo - deimantas. Ši rinkodaros kampanija pasiteisino, kaip matyti iš "De Beers" skaičių. Nuo 1939 iki 1979 m. jų didmeniniai deimantų pardavimai vien Jungtinėse Valstijose išaugo nuo 23 mln. iki 2,1 mlrd. dolerių! Dėl to jų reklamos biudžetas padidėjo nuo 200 000 iki 10 mln. dolerių per metus. 

Žiedas su briliantu "Nepamirštamasis 69"

Antrasis deimantas vestuvių metinių proga

Jų kampanijos neapsiribojo vien sužadėtuvių žiedu. Kai atrodė, kad sužadėtuvių žiedų rinka mažėja, "De Beers" ragino vėliau santuokoje sumainyti antrą žiedą su deimantu. Šis deimantinis žiedas turėjo dar kartą patvirtinti jūsų meilę ir įsipareigojimą vienas kitam.

"De Beers" ir toliau leido reklamines kampanijas, jos pasirodė esančios labai sėkmingos, nors nė viena iš jų nebuvo tokia revoliucinga kaip pradinė: "Deimantas yra amžinas". Praėjus penkiasdešimčiai metų po sukūrimo, žurnalas "Ad Age" jį pripažino geriausiu XX a. reklaminiu šūkiu! Jis tikrai buvo ir galbūt yra įtakingiausias šūkis visoje deimantų rinkoje.

Kategorijos: Deimantai